03 fevereiro, 2007

Cuestión de xenes?

Marilar, Ramón, Xosé, Xavier e algún máis por .

4 comentários:

ElBecerro disse...

Xa empezamos co corporativismo, home. Agora ben, con este post xa te defines como escritor-biólogo, non como biólogo-escritor. E non me salas co da orde de factores nin me digas que tanto monta...

gatina disse...

É unha especie de bisexualidade, ser de ciencias e creer nas letras, ou viceversa. Un dia, fai mooooito, dixeches que onde un científico pon unha interrogación, a relixión da unha das suas versions (explicación non comprobada científicamente). E un escritor, ¿que pon nesa interrogación? ¿literatura?

Anónimo disse...

AJÁ!

rosa enriquez disse...

HOLA HOLA HOLA. GÚSTAME A XENTE QUE CUMPRE. ENTRACHES NO MEU BLOG. ALÉGROME MOITO.EU FAREI O MESMO E IREI LENDO O TEU NO POUCO TEMPO QUE TEÑO NO INSTITUTO PORQUE NA CASA NON TEÑO INTERNET.
UNHA APERTA BIÓLOGO-ESCRITOR OU ESCRITOR-BIÓLOGO