25 outubro, 2006

Agardando acontecementos

E el será o que teña que ser

15 comentários:

Anónimo disse...

El será para ben, xa verás.Eu xa o teño nas miñas mans... He, he, he..

nhusko disse...

Home, redondo, vaia sorpresa, e eu pensando que tiña o único exemplar do planeta. Pois iso, a velas vir.

Anónimo disse...

Anónima e ausente, pero alí estarei dalgún xeito. Irá todo ben, malia deixarte orfo de ideas para a ocasión; Merlín inspirará. Xa sabes que ultimamente chuchan demasiado da única neurona activa que teño, mais non che han faltar fermosas palabras para adornar o bautizo. Sentirei non estar.

nhusko disse...

Eu sentirei o teu apoio durante, máis a túa usencia despois, no viño. Queda postergado o noso bride.

Anónimo disse...

Sabes ben que a un viño sempre me apunto, e se o motivo do brinde é este, con máis gusto. "La noche es joven", e se a festa se prolonga moito, podedes rematar en Compostela...

ElBecerro disse...
Este comentário foi removido por um gestor do blogue.
ElBecerro disse...

Iso de Cabodomundo é un magnífico nome para o teu blog, na miña modesta opinión, claro; é o teu blog e só a ti che corresponde bautizalo, pero definitivamente hai que sacar de aí ese Nhusko.

nhusko disse...

Eu tamén o creo, Zotrox, mais xa xabes que ando un pouco indeciso nos últimos tempos, cousa que penso non é normal en min. Grazas por anim ar isa aposta

Anónimo disse...

Dicen que cuando un indeciso toma una decision es para siempre... No se si estoy del todo de acuerdo.

nhusko disse...

Que significa para sempre? Sae demasiado esa pregunta diante miña ultimamente. Miau gatina.

Anónimo disse...

Sempre significa neste caso q nun vas cambiar de opinion. Dicecho unha muuuuuuy indecisa.

Anónimo disse...

Outra cousinha: eu quero un tesouro de esos. Asiq xa tas conseguindomo, q por aqui teño dúbidas de podelo encontrar. Ten que ser dedicado eh? Miau.

Anónimo disse...

Non podo pegar ollo e ando vagando por aqui. Isto non mo contaras a min nhusco, xa vin algo y nun sei porque nun me sorprende que Aldara teña a cabellera vermella... gústame.

nhusko disse...

Concedido. Dixéronme unha vez que non se debe contar todo porque podes quedar valeiro, sen vida interior. Non son capaz de repetilo exactamente pero para iso está tamén este blog, para enmendar o sentido da frase se é preciso.

Anónimo disse...

Non creo que quedes valerio precisamente tí.Contalo todo non, si non pérdese o morbo, mais en contra de quedar valeiro, o que fas e encher os demais...